Білокоровицька громада
Житомирська область, Коростенський район

Міграційна служба інформує

Дата: 10.09.2020 14:15
Кількість переглядів: 527

Україна переходить до електронної системи урядування, прийнятої у багатьох державах світу, тому на сьогодні кожен громадянин має право оформити паспорт громадянина України у вигляді ID-картки за власним бажанням.

Документ має вигляд пластикової картки з чіпом, на якому зберігаються біометричні дані власника, зокрема, цифрова фотографія, підпис та відбитки пальців. Тобто ніхто, крім власника ID-картки не зможе нею скористатися, порівняно з паспортом громадянина України у вигляді книжечки. Що є значною перевагою в оформленні ID-картки.
Візуально на самій ID-картці можна буде побачити: назву держави; назву документа; прізвище та ім’я українською мовою та латинською транслітерацією, по батькові – лише українською. Причому, написання латинською ви можете проконтролювати і узгодити його із уже наявними документами. Наприклад, з посвідченням водія:


    стать: чоловічу/жіночу;
    громадянство;
    дату народження;
    унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
    номер самого документа;
    дату видачі та закінчення строку його дії;
    найменування та код установи, що його видала;
    номер платника податків (ідентифікаційний код);
    місце народження;
    оцифроване зображення обличчя; оцифрований підпис особи.


Тобто дуже зручно, що ідентифікаційний номер також візуально нанесений на ID-картку і довідку з кодом носити з собою не потрібно, що є також значною перевагою паспорта.
Принагідно повідомляємо, що 8 серпня 2020 року, набув чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб – підприємців».
Відповідно до Закону, підтвердженням достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) є документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі (картка платника податків), або дані про РНОКПП з Державного реєстру, які внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження.
Тобто, відтепер РНОКПП (раніше – ідентифікаційний код чи ІПН) на ID-картці та свідоцтві про народження має таку ж юридичну силу, як і довідка про присвоєння РНОКПП.
На електронний носій ID-картки буде внесено все те саме, що й візуально можна побачити на картці, проте додаватиметься змінна інформація. Тобто, кожного разу немає необхідності змінювати документ, що є перевагою ID-картки. До змінної інформації належить реєстрація місця проживання, сімейний стан та відомості про дітей. Усі ці зміни - переїзд у новее житло, чи інше місто України, одруження чи розірвання шлюбу (за бажанням), народження дітей – будуть в хронологічному порядку додаватись на електронний носій без потреби заміни документа.
Ще одна значна перевага – в українців з’явилася можливість отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) на чіп ID-картки. Це відкриває доступ до різноманітних електронних сервісів державних органів, до адміністративних і банківських послуг, дає можливість починати та вести бізнес, не виходячи з дому. Послугу можна отримати у будь-якому територіальному підрозділі Міграційної служби Житомирщини маючи ID-паспорт або при його оформленні.
Такий електронний ключ видається на 2 роки. Процедура внесення електронного ключа до ID-картки є безкоштовною та займає близько 5 хвилин.
З 28 травня цього року стала доступною ще одна послуга, яка передбачає, що особа віком від 14 до 18 років, яка має зареєстроване місце проживання та яка не зареєстрована у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (тобто не має присвоєно номера платника податків), під час оформлення паспорта вперше може за її бажанням одночасно зареєструватися у Державному реєстрі з подальшим відображенням інформації про РНОКПП у паспорті.
На сьогоднішній день виїзд за кордон по паспорту громадянина України у формі картки можливий до Турецької Республіки та Грузії (наразі укладені відповідні міждержавні угоди лише з цими країнами).
Оформити паспорт громадянина України у формі ID-картки вперше можна у будь-якому підрозділі Міграційної служби Житомирщини за місцем реєстрації. В подальшому при втраті ID-паспорта, зміни прізвища, зміни інформації на чіпі паспорта, внесення електронного підпису можна звернутися у будь-який підрозділ вже незалежно від місця реєстрації.

 

Оформлюйте та користуйтеся перевагами ID-паспорта. Чекаємо на вас.

Олевський РС УДМС України в Житомирській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь