Дошкільний вік – час активної соціалізації дитини, розвитку спілкування з дорослими та однолітками, пробудження моральних та естетичних почуттів, входження в культуру.
Дошкільний вік – час активної соціалізації дитини, розвитку спілкування з дорослими та однолітками, пробудження моральних та естетичних почуттів, входження в культуру. Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо-естетичної діяльності, яка включає зображувальну, музичну, театралізовану, художньо-мовну діяльність. Ці види діяльності виконують функцію позитивно-емоційного збагачення, викликають емоції радості, захоплення, натхнення, витісняють тривожність, напругу, почуття безпорадності. Одним із завдань художньо-естетичного розвитку є розвиток у дитини елементів творчості. Дитяча творчість – перша ланка розвитку творчої діяльності, в якій дитина виявляє своє розуміння довкілля, своє ставлення до нього. Це допомагає дітям розкрити їх внутрішній світ, особливості сприймання та уявлення, інтереси та здібності. Так на базі Білокоровицького дошкільного навчального закладу №1 «Ромашка» 15.03.2019 року відбувся семінар вихователів з художньо-естетичного розвитку в середній групі на тему: «Похід до весняного лісу», який провела вихователь Омельченко Наталія Яківна.
Мета семінару:
- Розвивати у дітей емоційну чутливість, здатність радіти, дивуватися, спостерігаючи красу барв у навколишній природі, слухаючи музику;
- Спонукати їх до самостійних творчих проявів під час продуктивного виду діяльності (ліплення).
- Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, бажання об’єднуватись навколо спільної мети.
- Вчити створювати елементарне площинне зображення, використовуючи способи ліплення (скочування, продавлювання), відтворюючи образи навколишнього та форми предметів.